Dragi oaspeți
Personalul Pensiunii Korona va face tot posibilul pentru a vă face șederea cât mai plăcută și liniștită.
Prin urmare, vă rugăm să luați notă de prezentul regulament și să respectați următoarele reguli:
Orele de funcționare a recepției: 7:00 - 22:00
Serviciu de recepție: 22.00 - 7.00
Tel: 00 40 722 515 407
E-mail: office@koronapanzio.ro
Camerele rezervate sunt predate oaspeților noștri cel târziu până la ora 18:00, în ziua sosirii.
În cazul sosirii ulterioare, vă rugăm să informați în avans, în caz contrar, rezervările vor fi anulate după ora 18:00.
Rezervarea cazării:
Rezervările se pot face telefonic sau la datele de contact de pe pagina www.koronapanzio.ro.
Pensiunea noastră își rezervă dreptul de a-și alege oaspeții.
Pentru rezervări, vă rugăm să plătiți în termen de 5 zile lucrătoare de la confirmare un avans de 30% iar pentru rezervări de Rusalii și Revelion avansul este de 50%. Plata avansului se poate efectua în contul bancar specificat în confirmarea transmisa dumneavoastră.
Anularea rezervării:
În cazul anulării rezervării cu mai mult de 14 zile înainte de data sosirii, avansul se va rambursa 100%.
În cazul anulării rezervării cu mai puțin de 14 zile înainte de data sosirii, avansul nu va fi rambursat; acesta putând fi folosit cu ocazia uniei viitoare rezervări.
In cazul intreruperii sejurului sumele achitate ne se vor rambursa.
Avansul platit cu ocazia rezervărilor în perioadele de Revelion și Rusalii este nerambursabil.
În cazul în care oaspetele nu își încetează comportamentul abuziv în ciuda avertismentului, pensiunea are dreptul să rezilieze contractul de hotel unilateral cu efect imediat și să evacueze clintul pertrbator fără nicio obligație de rambursare și / sau compensare.
Înregistrare (Check in)
Camerele sunt disponibile începând cu ora 14:00 în ziua sosirii.
Plata cazării este obligatorie la sosire!
Toți oaspeții trebuie să completeze formularul de check-in la sosire - pe baza informațiilor personale reale!!!
Dacă curățarea camerei este gata, camerele pot fi ocupate și înainte de ora 14:00.
Vă rugăm să informați în avans, prin e-mail sau telefon, ora la care intenționați să sosiți
Vizitatori, invitați externi:
Numai oaspetii inregistrati pot beneficia de serviciile oferite!
Cheia camerei:
Oaspeții primesc o cheie a camerei la check-in, care trebuie returnată la recepție de fiecare dată când pleacă!
Dacă cheia se pierde, clientul va fi taxat cu 100 RON suplimentar.
Plecarea (Check out)
Camerele trebuie să fie predate până la ora 11:00 în ziua plecării!
După predare, camerele vor fi verificate.
În caz de defecte, avarii sau avarii după plecare, oaspetele este responsabil financiar.
Dacă oaspeții nu predau camera până la ora 11:00 în ziua plecării, aceștia vor fi taxați suplimentar pentru o zi întreagă de cazare.
Plata taxei suplimentare nu înseamnă extinderea cazării.
În ziua plecării, este posibil să prelungiți șederea contra cost dacă urmatorul oaspete nu ajunge în acea zi.
Vă rugăm să vă aderesațipersonalului de la recepție pentru orice prelungire.
Servirea mesei:
Micul dejun este disponibil între 7:00 și 9:00 !
Itroducerea si consumul produsului alimentar in interiorul camerelor sint srtict interzise !
Mini-bar:
Utilizarea minibarului trebue notificat la check-out si sa se achita contravaloarea produselor consummate.
Lista de prețuri se află în partea de sus a minibarului.
Fumatul:
Camerele noastre sunt camere pentru nefumători, așa că vă rugăm să utilizați zonele destinate fumatului disponibile în curte, la intrarea din față și pe terasa pensiunii.
Fumatul in cameră este strict interzis!
Nerespectarea ecestei reguli se penalizeaza cu 100 euro !
Parcarea:
Parcarea este disponibilă în curtea interioară (parcare protejată descoperită) și în fața pensiunii (parcare publică cu taxă).
Locurile de parcare din curtea interioară sunt limitate - parcarea se face în ordinea sosirii.
Oaspeții pensiunii își pot parca mașinile în curtea interioară gratuit.
Dacă oaspeții doresc să utilizeze parcarea interioară, trebuie să informeze proprietatea în prealabil în momentul rezervării și la check-in să completeze numărul de înmatriculare al vehiculului în formularul de notificare.
Parcarea trebuie facută în conformitate cu reglementările de circulație.
Oaspetele răspunde direct pentru orice pagubă cauzată de mașina parcată de acesta.
Pensiunea Korona nu își asumă nicio răspundere pentru daunele aduse mașinilor parcate în curte.
Vehiculele pot fi parcate încuiate cu protecție electronică și mecanică integrată.
Pensiunea Korona nu își asumă răspunderea pentru bunurile rămase în vehicul, în special echipamentele audio, video sau de telecomunicații și navigație!
Materiale inflamabile sau explozive, animale, substanțe care prezintă un risc pentru sănătatea publică, substanțe chimice, toxice, perisabile, radiații sau alte substanțe nocive, orice obiect al cărui deținere este interzis de lege nu poate fi depozitat în vehiculul parcat.
În cazul în care există suspiciuni, personalul pensiunii va notifica autoritățile și va proceda conform instrucțiunilor.
Pensiunea nu este responsabiă pentru comportamentul vreunui terț, în special pentru orice vătămare, vandalism sau furt.
Securitate:
Pentru siguranța oaspeților și a proprietății în cladire și exteriorul său (stradă) și interior (curte), este instalat un sistem de camere cu circuit închis care înregistrează continuu 24/7.
Vă rugăm să rețineți că oaspeții sunt responsabili pentru obiectele de valoare rămase în cameră.
Înainte de a părăsi camera, vă rugăm să vă asigurați că obiectele de valoare și obiectele personale nu sunt lăsate în cameră.
Dacă aveți obiecte de valoare mai mare, seiful central la recepția hotelului nostru este gratuit pentru dvs.
Protecție împotriva incendiilor:
Toți oaspeții trebuie să respecte reglementările privind incendiile.
Nu depozitați materiale inflamabile și explozive în camera de hotel și nu folosiți mașina de cafea, încălzitorul de apă, fierul și alte aparate electrice.
Nu folosiți flacară deschisă!
Nu se pot depozita substanțe sau substanțe chimice inflamabile sau explozive, altele decât combustibilul, în vehiculul parcat în curte.
În caz de incendiu, clădirea trebuie evacuată imediat, urmând traseele de evacuare, având grijă de integritatea fizică a celuilalt!
Trebuie să urmați instrucțiunile pompierilor.
Stingatoarele de incendiu sunt amplasate pe coridoarele pensiunii, la fiecare etaj.
În caz de incendiu, oaspetele trebuie să avertizeze imediat recepția
În conformitate cu reglementările privind incendiile, folosirea fierului de călcat în cameră este interzisă.
Oaspeții pot solicita călcătorie sau spălătorie la recepția hotelului.
Liniștea oaspeților:
Vă rugăm să respectați ceilalți oaspeți și să nu perturbați liniștea.
Acordați o atenție deosebită liniștii între orele 22:00 și 8:00.
Zgomotul, muzica, efectele sonore, TV, radio, etc. sunt interzise în incinta pensiunii după ora 20:00 pentru a asigura liniștea oaspeților.
Orice comportament sau comportamente care interferează cu pacea, siguranța, securitatea, confidențialitatea sau hărțuirea altora persoane este interzisă, indiferent de oră.
Personalul pensiunii are dreptul să avertizeze oaspeții care deranjaza.
În cazul în care oaspetele nu își încetează comportamentul abuziv în ciuda avertismentului, pensiunea are dreptul să rezilieze contractul de hotel unilateral cu efect imediat și să evacueze clintul pertrbator fără nicio obligație de rambursare și / sau compensare.
Pensiunea își declnă orice răspundere pentru orice vătămare cauzată de comportamentul oaspeților către un alt oaspete.
Bunurile pensiunii:
Este interzisă scoaterea mobilierului și a materialelor textile (de ex. Pături, prosoape etc.) din pensie!
Daunele cauzate cu intentie sau costuri suplimentare de curățare vor fi acoperite de client.
Articole rămase în hotel, depozitare bagaje:
Oaspeții au posibilitatea de a plasa bagajele la recepția pensiunii pentru păstrare atât înainte cât și după rezervarea camerei.
Pensiunea Korona nu acceptă nicio responsabilitate pentru bagaj și valorile conținute de acesta.
Obiectele predate pentru păstrare vor fi depozitate de către recepție pe perioada determinată.
Dacă clientul nu se prezinta pentru ridicarea bagajului în ziua stabilită, hotelul nostru va păstra coletul pentru încă două săptămâni.
În cazul în care clientul nu a contactat pensiunea în acest timp, recepția poate elimina obiectele predate spre pastrare, iar clientul nu are dreptul la nicio cerere asupra articolelor transferate împotriva Pensiunii Korona.
Procedura de depozitare de mai sus se aplică și articolelor lăsate în cameră de oaspeți, în limita posibilităților, pensiunea va încerca să contacteze prin telefon presupusul proprietar al pachetului / articolului.
Wi-Fi:
Există un sistem Wi-Fi gratuit în zona pensiunii.
Oaspetele va primi parola de conectare Wi-Fi la Check-in odata cu primirea cheii camerei.
Pensiunea nu garantează funcționarea neîntreruptă și disponibilitatea Wi-Fi-ului.
Pensiunea nu își asumă nicio răspundere pentru daune directe sau indirecte asupra dispozitivului oaspeților sau a conținutului acestuia în timpul utilizării sau care rezultă din utilizarea Wi-Fi.
Raportează o problemă:
Oaspeții sunt rugați să informeze imediat recepția pensiunii cu privire la orice disfuncție tehnică sau defecțiune în cameră.
Personalul pensiunii are dreptul să informeze oaspeții cu privire la această politică,
Oaspetele hotelului trebuie să respecte această politică și să respecte orice notificare.
În cazul nerespectării acestor reguli, proprietarul va avea dreptul să rezilieze contractul de hotel unilateral cu efect imediat și să-l expulseze fără întârziere pe oaspete fără nicio rambursare și / sau compensare.
Dacă, din cauza conduitei ilegale a oricărui oaspete sau a altei persoane din zona pensiunii, autoritatea competentă aplică o amendă asupra pensiunii, pensiunea are dreptul să transfere sau să solicite plata amenzii persoanei care a săvârșit o conduită infracțională.
Ai o întrebare?
Mai multe informații despre serviciile noastre și utilizarea lor pot fi găsite la recepția pensiunii.
Sperăm ca în timpul petrecut la pensiunea noastra să vă relaxați așa cum doriți.